Pas op dat u geen appels met peren vergelijkt.

Er wordt, zowel in de wekelijkse folders als op internet, veelvuldig producten voor uw vloer of badkamer aangeboden. De ene aanbieding nog mooier dan de ander. Maar weet u dat u vaak het beste bij de specialist terecht kunt.

De marketing mensen die u het hoofd op hol proberen te maken zorgen graag voor verwarring waardoor u appels met peren gaat vergelijken.

Even een voorbeeldje:

1491095In het krantje van de bouwmarkt staat een inbouwreservoir met Geberit spoeltechniek, toiletpot , bedieningspaneel en bril welke, na aftrek van alle mogelijke kortingen of een bedrag van €297,50 zit. ‘Mooi denkt u, die moeten ik hebben want een een Geberit is goed!’

Lezen we de advertentie beter dan zien we dat het niet een Geberit inbouwreservoir is maar een reservoir met Geberit spoeltechniek. Kijken we nog eens dan zien we dat we geen degelijk frame hebben maar dat het uit twee delen bestaat. De installateur zal u dus extra uren gaan berekenen omdat hij langer bezig is met het monteren.

En wat voor pot koopt u eigenlijk? Een goed geglazuurde? Zit er nog een spoelrand in of is deze spoelrandloos? En die toiletbril.. Is dat zo’n één die nog kneiterhard dicht valt of hebben we het over een softclose zitten. Heeft het ook een quickrelease waardoor je de bril makkelijk kan verwijderen en de boel goed schoon kan maken of is de bril met kunststof bevestiging.

U ziet het, er zijn nog vragen genoeg. En ik beloof u niet dat wij als specialist áltijd goedkoper zijn dan de bouwmarkt. We komen vaak dicht in de buurt. Het grote verschil zit hem in de kennis welke we hebben en gratis met u delen.